ramin fallah
بهترین | بلاگ

بهترین

ساخت وبلاگ
پلکسی گلاس در مقابل اکریلیک: تفاوت چیست؟ خرید پلکسی به صرفه است؟

واقعیت این است که وقتی تفاوت بین پلکسی گلاس و اکریلیک را در نظر می گیرید ، بسیار شبیه به هم هستنداما چند تفاوت قابل توجه وجود داردبیایید آنچه را که پلکسی گلاس ، اکریلیک و یک رقیب سوم مرموز ، پلکسی گلاس است ، و تفاوت بین آنها را تجزیه کنیم.

اکریلیک چیست؟

اکریلیک یک هموپلیمر ترموپلاستیک شفاف استبه عبارت دیگر ، این نوعی پلاستیک است به طور خاص ، پلی متیل متاکریلات (PMMA). اگرچه این ماده اغلب به صورت ورق به عنوان جایگزین شیشه فروش می رود ، اما در کاربردهای مختلف دیگری از جمله رزین ریخته گری ، جوهر و پوشش ، دستگاه های پزشکی و سایر موارد نیز استفاده می شود.

در حالی که خرید شیشه ارزان تر و آسان تر از اکریلیک قابل بازیافت است ، اکریلیک نسبت به شیشه محکم تر ، مقاوم در برابر خرد شدن و مقاومت در برابر عناصر و فرسایش استبسته به نوع تولید ، می تواند از خراش بیشتری نسبت به شیشه داشته باشد یا در برابر خراش و ضربه بسیار مقاوم باشد.

در نتیجه ، از اکریلیک در بسیاری از برنامه ها استفاده می شود که در غیر این صورت انتظار دارید از شیشه استفاده شودبه عنوان مثال ، لنزهای عینک معمولاً از اکریلیک ساخته می شوندبه عنوان مثال ، لنزهای عینک معمولاً از اکریلیک ساخته می شوند زیرا اکریلیک علاوه بر انعکاس کمتری نسبت به شیشه ، می تواند در برابر خراش و مقاومت در برابر خرد شدن ، باعث کاهش میزان تابش خیره کننده شود.

پلکسی گلاس چیست؟

پلکسی گلاس نوعی ورق اکریلیک شفاف است ، و به طور خاص به عنوان اصطلاح عمومی برای اشاره به چند محصول مختلفی که با نام های مختلف تولید می شوند ، از جمله پلکسی گلاس ، نام تجاری اصلی ، استفاده می شودهنگامی که اکریلیک در اوایل دهه 1900 ایجاد شد ، یکی از محصولات تولید شده با آن با نام پلکسی گلاس ثبت شدامروزه ، تعدادی از تولید کنندگان محصولات اکریلیک  پلکسی شفاف را با نام های تجاری از جمله اکریلیت ، کرایلوکس ، لوسیت و پرسپکس به فروش می رسانند.

بنابراین ، تفاوت بین پلکسی گلاس و اکریلیک چیست؟

اگر تفاوت بین پلکسی گلاس ، پلکسی گلاس و ورق های اکریلیک را در نظر دارید ، برای خرید پلکسی گلاس واقعیت این است که شباهت ها بیشتر از تفاوت ها هستندبه طور معمول ، محصولات پلکسی گلاس و اکریلیک که از آنها به عنوان پلکسی گلاس یاد می شود ، کیفیت های بسیار مشابهی دارندبه طور معمول ، تنها تفاوت در روش تولید این دو محصول است. ورق های اکریلیک معمولاً با استفاده از یکی از دو روش اکستروژن یا ریخته گری سلول تولید می شونداکریلیک اکسترود شده با استفاده از فرآیند اکستروژن ، همانطور که از نامش پیداست ، تولید می شوداکریلیک به طور مداوم اکسترود می شود و ورق های اکریلیک ایجاد می کند.

از طرف دیگر ، فرآیند ریخته گری سلول شامل ریختن اکریلیک بدون واکنش بین دو صفحه شیشه ای ، ایجاد سلول استپس از اتمام واکنش و بهبود آکریلیک ، شیشه از اکریلیک جدا شده و ورق اکریلیک بازرسی می شوداز آنجا که این فرآیند زمان و کار بیشتری دارد ، اکریلیک سلولی گران تر است اما معمولاً از کیفیت بالاتری برخوردار است و از دوام بالاتری نیز برخوردار استمحصولات پلکسی گلاس فقط با استفاده از فرایند بازیگران سلول تولید می شوندبنابراین ، اگر هزینه بیشتری برای یک محصول پلکسی گلاس پرداخت می کنید ، فقط هزینه نام تجاری را پرداخت نمی کنیدشما در حال پرداخت هزینه های اساسی تر تولید و معمولاً محصولی متناسب با نیازهای خود  هستید.

 

 

بهترین ...
ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

نویسنده : حسین بازدید : 339 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 20:16

فن سانتریفیوژ

شرکت اصفهان سانتریفیوژ فن به مدیریت مهندس عباس هاشم زاده در سال ۱۳۵۵شمسی (۱۹۷۶میلادی ) شروع به طراحی و تولید انواع فن های آکسیال و فن های سانتریفیوژ یا همان هواکش حلزونی صنعتی کرد و به عنوان بنیانگذار صنعت فن سازی در ایران و تنها تولید کننده در ایران نام گرفت و سپس درسال ۱۳۶۱اولین و تنها طراح و تولید کننده رطوبت ساز و هواساز در ایران بود.

هواکش صنعتی چیست؟ فن صنعتی  به دستگاهی گفته می شود که در بخش هایی از صنعت استفاده می شود.

فن ها و هواکش ها به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

هواکش خانگی : فن یا هواکش خانگی به دستگاه هایی گفته می شوند که اصولا از الکتروموتورهایی با قدرت زیر نیم اسب یا به عبارتی زیر ۵۰۰ وات باشند ، که برای گردش هوا یا تخلیه مکانی از آپارتمان استفاده می شوند و مقدار صدا در این فن ها باید زیر حد استاندارد باشد به عبارتی به فن های بی صدا معروف هستند .

هواکش ساختمانی : فن یا هواکش ساختمانی به سیستم هایی گفته میشوند که در ساختمان ها برای تخلیه یا تهویه فضاهای کلییک ساختمان بزرک استفاده میشوند ، مقدار صدا در این دستگاهها اهمیت زیادی دارد و قدرت الکتروموتور آنها بین ۱ اسب تا حداکثر ۳ اسب هستند .

هواکش صنعتی : فن یا هواکش صنعتی به شکلی نیازمند نگاهی تخصصی دارد چون در بخشهای گسترده صنعتی مورد استفاده هستند و تعداد مدلها و ظرفیتهای هواکش های صنعتی از فهرست بلند بالایی برخوردارند

انواع هواکش های صنعتی

                    ·هواکش صنعتی آکسیال

                    ·هواکش صنعتی بکوارد

                    ·فن صنعتی فوروارد

                    ·هواکش سانتریفیوژ رادیال

                    ·فن های سانتریفیوژ فشار قوی

فن سانتریفیوژ بکوارد فشارقوی - هواکش حلزونی

 

هواکش حلزونی

 

                    ·اگزاست فن

                    ·فن سانتریفیوژ بکوارد

                    ·نوع پروانه بکوارد backward

                    ·در دو تیپ یک طرفه و دوطرفه

                    ·عداد پره بسته به سایز پروانه از۶ الی۱۶pcs پره

                    ·قابلیت تولید از قطر ۳۵cm الی۳۵۰cm  سانتیمتر

                    ·ظرفیت هوا در فشار استاندارد از ۲۵۰۰m3/hr الی۳۵۰۰۰۰m3/hr در ساعت

                    ·فشار استاتیکی در فشار استاندارد از ۵۰۰pascal  الی۱۲۰۰۰pascal

هواکش صنعتییا اگزاست فن ها به ترکیبی از تجهیزات با اشکال مختلف گفته میشوداین تجهیزات شامل شاسی اصلی که نگه دارنده اصلی دستگاه اگزاست فن سانتریفیوژ میباشد و بنابر ظرفیت و سایز اگزاست فن سانتریفیوژ با ضخامت های مختلف از ناودانی صنعتی ساخته میشوند

اجزایاگزاست فن

الکتروموتور اگزاست فن سانتریفیوژ که وظیفه ایجاد نیروی رانش را دارد جهت نصب و جانمایی نیاز به شاسی و کفی بر روی شاسی اصلی دستگاه دارد که مشخصات کفی الکتروموتور نسبت به سایر اجزاء دستگاه اگزاست فن سانتریفیوژ طراحی و تولید میشودکیسینگ اگزاست فن سانتریفیوژ یا حلزونی اگزاست فن سانتریفیوژ به کاور هدایت کننده هوای ایجاد شده توسط اگزاست فن سانتریفیوژ گفته میشود

کاور یا هدایت کننده هوا به جهت ایجاد بستر چرخش هوا به محل مناسب با زاویه دقیق به محل ورودی هوا و خروجی هوای اگزاست فن سانتریفیوژ با زوایا و شیب مختلف طراحی و تولید خواهد شد.

کیسینگ یا حلزونی در عملکرد اگزاست فن سانتریفیوژ تاثیر بسزایی بر روی عملکرد پروانه و الکتروموتور آن دارد.

تجهیزات انتقال نیرو در اگزاست فن سانتریفیوژ همان قطعات رولبرینگ و تسمه و کوپلینگ ها میباشد که وظیفه تعیین سرعت پروانه اگزاست فن سانتریفیوژ را با امکان تغییر دور و تغییر جهت انتقال نیرو و ایجاد امکانی برای ورود هوا یا غبار با دمای هرچه بیشتر به اگزاست فن مهیا میکند.

پروانه یا ایمپلر اگزاست فن سانتریفیوژ که یکی از مهمترین قطعات اگزاست فن میباشددر واقع قطعه ای مهمتر در دستگاه اگزاست فن سانتریفیوژ وجود ندارد

در اگزاست فن ها تمامی قطعات با ترکیب درست و اصول مهندسییک دستگاه ایده آل را تحویل مصرف کننده خواهد دادپروانه یا ایمپلر اگزاست فن سانتریفیوژ در تیپ های مختلف با سایزهای مختلف با متریال های صنعتی مختلف طراحی و تولید میشوند

 

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

۰۳۱۳۳۶۹۰۲۷۲۰۹۱۳۳۲۵۹۷۲۷

۰۹۱۳۸۰۴۸۰۳۲– ۰۹۱۳۱۶۱۰۵۵۹

 

 
بهترین ...
ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

نویسنده : حسین بازدید : 11354 تاريخ : يکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت: 9:47

پهپاد چیست؟

امروزه گفتوگو درباره پهپاد (پرند هدایت پذیر از راه دور ) .و حوزه کاری پهپاد مبحثی داغ و همواره جذاب است . به صورتی که برخی شرکت ها همواره در تلاش هستند . تا بتوانند با کار بر روی سیستم کنترل این ابزار درباره تکنولوژی و بهبود سیستم ناوبری آن  . ایذه های جدیدی را مطرح کنند .

https://www.uomi.ir/

 

 

بهترین ...
ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

نویسنده : حسین بازدید : 281 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 5:21

دیجیتال مارکتینگ سپنته

ساخت کلیپ تبلیغاتی از خدمات دیجیتال مارکتینگ و استودیو حرفه فیلمبرداری سپنته میباشد. ساخت تیزر تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی و اینستاگرام میتواند به فروش محصولات شرکت شما کمک کند.

 

https://sepante.com/

 

بهترین ...
ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

نویسنده : حسین بازدید : 286 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 5:09

خرید فالوور واقعی

در اینجا، ما جلوتر رفته‌ایم و تمام سوالاتی را که ممکن است در مورد خرید فالوور اینستاگرام داشته باشید، پوشش داده‌ایم، تا به شما ایده بهتری از نحوه عملکرد آن ارائه دهیم. بنابراین شما می‌توانید خود تصمیم بگیرید که آیا اقدامی مناسب برای برند شما خواهد بود یا خیر؟!

 

بهترین ...
ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

نویسنده : حسین بازدید : 261 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 4:57

آموزش

یومی نام وبسایت آموزشی است که در سال 1398 توسط گروه دیجیتال مارکتینگ سپنته تاسیس شده و حاوی ویدیو ها و فایل های آموزشی است.

 

https://edu.uomi.ir/

 

بهترین ...
ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

نویسنده : حسین بازدید : 269 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 4:45

What is Bitcoin?

Digital money and cryptocurrencies are a big part of our lives now. Essential institutions and so many people are using these currencies in their daily business, and bypassing each day, these currencies get more and more. Today a big part of big companies in the online world, including digital assets, digital wallets, etc… Among all these currencies, one has become more popular and has more value: Bitcoin.

https://cyberg.org/

بهترین ...
ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

نویسنده : حسین بازدید : 312 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 4:35

با ظهور و گسترش ارزهاي ديجيتال. شاهد شكل گيري مشاغل جديد هستيم

يكي از معضلات بسياري از ارز هاي ديجيتال نبود امكان پرداخت آنلاين است. امكان پرداخت در لحظه همانند پرداخت بوسيله كارتهاي بانكي معمولي. البته انتقال پول ديجيتال به صورت آنلاين اتفاق ميافتد و هم اكنون در حال انجام است. ولي منظور ما پرداخت آنلاين در چند ثانيه و براي خريد كالا و يا خدمات است. در خريد مورد نظر ما نيازي نيست آدرس كيف مقصد را بدانيم و به قول معروف بخواهيم مبلغي را انتقال دهيم ولي در واقع در انتقال معمولي ارز ديجيتال ما نياز به صرف زمان داريم. و بايد منتظر بمانيم كه ماينرها كارشان را انجام دهند. سي آي پي كوين (سيپكوين) cipcoin CIPيك روش جديد براي حل اين مساله ايجاد كرده است. سي آي پي كوين از سال 2019 شروع به كار كرده است. ولي با ايده ها و كارآيي هاي متنوع خود توانسته است كاربرد خود را ميان هواداران خود افزايش دهد. در عين حال هر روز بازار هاي جديد را ازآن خود كند. و البته با افزايش طرفداران سي آي پي كوين (سيپكوين)cipcoin CIP ارزش آن نيز افزايش چند برابري پيدا كرده است. شما بوسيله سي آي پي كوين (سيپكوين) cipcoin CIPمي توانيد به راحتي خريد اينترنتي انجام دهيد. مشابه درگاه بانكي فروشگاه هاي معمولي. اما چگونه؟ در ادامه روند انجام اين كار را براي شما توضيح مي دهيم.
حلقه اي خاص از ماينرهاي سي آي پي كوين (سيپكوين) cipcoin CIPكه توانسته اند گواهينامه كارگزاري را دريافت كنند مي توانند اعتبار موجودي پول خريدار را در مدت زمان كوتاهي تاييد كنند. مثلا چند ثانيه! سپس اين اطلاعات در اختيار پذيرنده درگاه پرداخت اينترنتي كه همان فروشگاه هاي اينترنتي هستند قرار ميدهند. و پذيرنده خريد را تاييد ميكند. بنابراين مراحل پرداخت و خريد در عرض چند دهم ثانيه و همانند درگاه بانكي معمولي انجام مي شود.
كارگزار كارمزدي را جهت تاييد انتقال پول و تضمين پرداخت پول دريافت مي كند. در واقع پذيرنده نگران عدم انتقال پول نيست و كنترل و ريسك آن را به كارگزار محول نموده است.
اين روش به فروشنده اين امكان را ميدهد كه امكان فروش كالا و خدمات را با تنوع بيشتري داشته باشد. مانند بليط هواپيما٫ قطار٫ سينما و يا خريدهايي كه در لحظه مي بايست قطعي شوند.
 
 
 
بهترین ...
ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

نویسنده : حسین بازدید : 304 تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت: 9:45

کسب تجربه در زمینه موتور برق

ما پس از سالها فعالیت و کسب تجربه در زمینه موتور برق ، موتور پمپ آب و دیزل ژنراتور نو و دست دوم، انواع شناور  و انواع پمپ کفکش در سال 1397 اقدام به راه اندازی این وبسایت کرده و بصورت تخصصی به مشاوره و بررسی این محصولات پرداخته‌ایم..

تمام تلاش خود را کرده‌ایم که اکثر برندهای معتبر بازار را در اینجا بررسی کنیم و در کنار آن به مشتریان بصورت تخصصی مشاوره رایگان بدهیم تا مشتریان بتوانند محصول مناسبی انتخاب و خریداری نمایند.

ما بصورت اختصاصی تمام خدمات فنی از جمله نصب و راه اندازی و تغمیرات درب محل دستگاههای خود را انجام میدهیم.

آدرس دفتر مرکزی‌: خیابان سعدی جنوبی کوچه خوانسار ساختمان پاسارگاد واحد ۷

شماره تماس مرکزی : ۰۲۱۳۶۹۰۸۶۲۱

شماره تماس واحد فروش : ۰۲۱۳۶۹۰۸۵۳۸

 
بهترین ...
ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

نویسنده : حسین بازدید : 311 تاريخ : چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت: 22:15

رمزارز سيپكوين چيست ؟

سيپكوين CiPCoin (CIP) يك رمزارز و نظام پرداخت جهاني است با كاركردي مشابه پول هاي ديجيتال  است، بسياري از كشور هاي جهان يول هاي ديجيتال را به رسميت شناخته اند. در بسياري از كشورها علاوه بر معاملات آنلاين و خريد و فروش ها، دستگاه هاي خودپرداز ارز هاي ديجيتال د ر مكان هاي مختلفي نصب شده است. از نظر تاريخي بيت‌كوين نخستين پول ديجيتال غيرمتمركز است، پول هاي ديجيتال غير متمركز بدون بانك مركزي يا مسئول مركزي كار مي‌كنند. اين شبكه همتابه‌همتا است و تراكنش‌ها مستقيماً و بدون واسطه بين كاربران انجام مي‌شود.
گره‌ها با استفاده از فناوري رمزنگاري (Cryptography)، اين تراكنش‌ها را بازبيني مي‌كنند و در يك دفتر كل توزيع‌شده همگاني كه به آن زنجيره بلوكي گفته مي‌شود ضبط مي‌كنند. سيپكوين CiPCoin (CIP) هم مانند بيت‌كوين توسط شخص يا گروهي از اشخاص ناشناس تحت نام CiPCoin (CIP)   اختراع شده است و در سال 2019 به عنوان يك پول ديجيتال عرضه شد.
در سال گذشته ارزش CiPCoin (CIP) سيپكوين در بازارهاي جهاني از دو دهم دلار آمريكا به يك دلار افزايش يافته‌است. يعني در طول يك سال 5 برابر رشد داشته است. اين رشد را در هيچ بازاري نمي توانيد پيدا كنيد. شمار شركت‌هاي خدماتي و تاجراني كه سيپكوين CiPCoin (CIP) مي‌پذيرند نيز در حال افزايش است.
هيچ‌كس مالك شبكه سيپكوين CiPCoin (CIP) نيست. مانند ايميل و ساير ارزهاي ديجيتال ، اين كاربران سيپكوين CiPCoin (CIP) هستند كه سيپكوين CiPCoin (CIP) را كنترل مي‌كنند. كاربردهاي سيپكوين CiPCoin (CIP) روز به روز در حال افزايش است. و اين افزايش كاربرد و كاهش توليد سيپكوين CiPCoin (CIP) و تشنه شدن بازار باعث مي شود كه اين ارز با رشد باور نكردني مواجه باشد. يادآوري ميكنم كه حداكثر رشد بيت‌كوين در طول سال گذشته 200 درصد بوده است در صورتي كه CiPCoin (CIP) در سال گذشته بيش از 500 درصد رشد داشته است

سيپكوين CiPCoin (CIP) در سال 2019 شروع به كار كرده است در واقع 10 سال پس از توليد اولين ارز ديجيتال پا به عرصه پول ديجيتال گذاشته است. و اين باعث شده كه از تجربه ساير ارزهاي ديجيتال جهت بهبود عملكرد و توسعه كاربرد و بازار خود بهره بگيرد.
طبق نظر كارشناسان حوزه ارزهاي ديجيتال, ارزهاي نوپا و قدرتمند مانند سيپكوين CiPCoin (CIP) قابليت هاي رشد زيادي دارند و سرمايه گذاران زيادي تشنه خريد سيپكوين هستند. قيمت پايين فعلي سيپكوين CiPCoin (CIP) مزيت رقابتي است. هنوز يادمان نرفته كه با يك دلار ميتوانستيم 3 عدد بيت‌كوين خريداري نماييم ولي الان براي خريد يك عدد بيت‌كوين بايد بيش از 30000 دلار پول بپردازيم. اين سرنوشتي است كه ارز سيپكوين هم دچار آن خواهد شد به نظر كارشناسان خبره، سيپكوين و اين نوع از ارزهاي ديجيتال قابليت سرمايه گذاري شگفت انگيزي دارند.


يكي از معضلات ارز هاي ديجيتال نبود امكان پرداخت آنلاين است. امكان پرداخت در لحظه٫ البته انتقال پول ديجيتال به صورت آنلاين اتفاق ميافتد. ولي منظور ما پرداخت آنلاين در چند ثانيه و خريد كالا و يا خدمات است . در انتقال ارز ديجيتال ما نياز به صرف زمان داريم. و بايد منتظر بمانيم كه ماينرها كارشان را انجام دهند. بيت كوين يك روش جديد براي حل اين مساله ايجاد كرده است.
سيپ كوين باحلقه اي خاص از ماينرهاكه مي توانند اعتبار موجودي پول خريدار را در مدت زمان كوتاهي تاييد كنند. مثلا چند ثانيه! سپس اين اطلاعات در اختيار كارگزاران پرداخت اينترنتي قرار مي گيرد. و كارگزار خريد را تاييد ميكند. بنابراين مراحل پرداخت و خريد در عرض چند ثانيا انجام مي شود.
كارگزار كارمزدي را جهت تاييد انتقال پول و تضمين پرداخت پول٫ دريافت مي كند.
ابن روش به فروشنده اين امكان را ميدهد كه امكان فروش كالا و خدمات با تنوع بيشتري داشته باشد. مانند بليط هواپيما٫ قطار٫ سينما و يا خريدهايي كه در لحظه مي بايست قطعي شوند.

 
بهترین ...
ما را در سایت بهترین دنبال می کنید

نویسنده : حسین بازدید : 242 تاريخ : دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت: 9:41